Politica de returnare

Orice produs se poate returna in termen de 14 zile de la data receptionarii acestuia in conformitate cu OG. 34/2014.

*Clientul are obligatia de a suporta costurile de retur. In cazul in care produsul are defect din fabrica, costurile revin asupra noastra.

Cum returnezi produsul?

  1. Trebuie sa sunati la Fan Courier (tel: 0219336) sau oricare alt curier pe care il preferati.
  2. Ambalati produsul intr-un plic curier sau cutie corespunzatoare, astfel incat sa fie livrat in conditii optime.
  3. Completati si adaugati in colet formularul de retur.
  4. Produsul trebuie trimis cu urmatoarele: ambalajul original.

Date returnare:

S.C. MARK RYDEN ROMANIA S.R.L.
Strada Stiintei nr 4, sc B, ap 14.
Timisoara, 300425
Nr. telefon pentru curier: 0725632443

 

Puteti opta fie pentru schimbarea produsului sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare.

Momentul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care consumatorul a achitat factura fiscala/chitanta/email confirmare comanda emisa de profesionist pentru produsul respectiv.

Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va transmite o cerere prin completarea formularului de retur. Dupa primirea raspunsului din partea noastra, in momentul in care expediati produsul catre adresele comunicate, va rugam sa ne transmiteti firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia.


Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite si in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, si toate documentele cu care au fost livrate.

Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre client: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Ne rezervam dreptul ca in momentul receptionarii produsului de la client, sa efectuam o expertiza tehnica, care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari ( zgariat, spart, incomplet,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 profesionistul va diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.

Rambursarea se va face prin transfer in contul bancar transmis neechivoc de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la data de la care cererea de retur a fost receptionata de catre vanzator.